Friday, January 31, 2014

بهمن 1392


سال ها پیش از آنکه خداوند آدمی را بیافریند مــن بـودم و... تـویی که عشق را به لبخندت سپرده بودند! امانتدار خوبی نیستی که از وقتی یادم می آید دوستت داشته ام! _________________________ دوستت می دارم اصلا مى دانى عشق چیست من عاشق تو هستم عاشق چشمانى كه اقیانوسى از آرامش را در خود دارند عاشق دستانى كه خداوند نوازش را با الهام از آنها معنا كرده است و عاشق لبخندى كه زیبایى را تمام و كمال به تصویر مى كشد ... دوستت می دارم اصلا می دانی عشق چیست من عاشق تو هستم عاشق زمینى كه بر روى آن خرامان خرامان راه مى روى عاشق گناهى كه ارتكابش با تو مى تواند زیباترین خاطره ى هر آدمیزاده اى باشد و عاشق نسیمى كه عطر تو را با خود به همراه مى آورد! ... دوستت می دارم اصلا مى دانى عشق چیست من عاشق تو هستم عاشق قلبى كه براى عاشقى در سینه ات مى تپد عاشق محبتى كه در كلامت موج مى زند و عاشق تصورى كه از زندگی در ذهن امیدوارت داری! ... دوستت می دارم اصلا چه لزومی دارد بدانی عشق چیست می خواهم به اندازه ای که تو باید عاشقم باشی هم دوستت داشته باشم بگذار فردا که خاک و خاکستر شدم هر دلداده tuper ای که شعرهای مرا می خواند زیر لب با خود بگوید: tuper او یک دیوانه بود! _________________________ چه فرقی می کند الودگی ی هوای تهران از حد مجاز گذشته باشد برای من که در هوای تو نفس می کشم!
بیمار خنده های توام... بیشتر بخند... خورشید آرزوی منی... گرمتر بتاب... -*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-* بی دلیل میان جنگل چشمانت اسیر شده ام... بی دلیل به یاد غصه هایت اشک می ریزم... و بی دلیل با هر لبخندت می خندم... انگار... عاشق شده ام...!!! سارا پست الکترونیک تماس با مدیر RSS ATOM
بهمن 1392
عاشقانه
قالب وبلاگ

No comments:

Post a Comment