Wednesday, December 18, 2013

FatemehE می گه:

نقیضه | سایت شخصی راشد انصاری
سه بیت آخر این شعر اگر بی ربط شد راشد به جایش صفحه ات ( ) پر شد همین طوری به آسانی
تیر , در : ب.ظ
باسلام مطلب شما در کانون وبلاگ نویسان استان هرمزگان منتشر شد. موفق باشید.
تیر , در : ق.ظ
سلام استاد چرا درباره کسانی که اقدام به سرقت آثارتان کرده اند در یکی از پست های سایتتان چیزی نمی نویسید تا آبرویشان برود و دیگر دست به کارهای این چنینی نزنند ! شما فقط در کامنت ها و در پاسخ به کاربران اشاره می کنید که این فایده ای ندارد چرا که شاید سارقین کامنت ها را نخوانند
سلام battery دوست عزیز وگرامی بنده تقی حسن زاده را نمیشناسم عزیز ولی هرکسی است کار نا بجای کرده است . متاسفانه سرقت ادبی درافغانستان یک امرمعمول شده وکسی به کسی نیست . دراین مورد یک روش و راهکاری برای مواخذه طرف هم وجود ندارد آدم مجبوراست غصه بخورد .
با سلام من در ساعات اداری آن هستم. لطفا در صورت امکان با من تماس بگیرید آدرس ایمیلم هم برایتان گذاشته ام. من متاسفم که مورد شما را پیدا نکردم. مجددا تقاضایم را تکرار میکنم لینک مطلب را برایم بفرستید. به دلیل تعدد وبلاگها و کوتاهی وقت من خاطرم نمیاد که کجا گذاشتمش battery . بفرمائید battery تا اصلاح کنم. دوستدار شما تارا
سلام بر تارای عزیز بنده که از ایمیل و این چیزها سر در نمی آورم هر دو شعر بیت اولش را خدمتتان کامنت گذاشته ام و حضرتعالی نیز تایید فرموده اید و در حال حاضر هم در سایتتان موجود است…شعری با این مطلع:نیمی از سطح خیابان های بندر چاله است/باقی اش در دست تعمیرات چندین ساله است…که در سایت شما بندر حذف و به جای آن “ما که” آمده است. و شعر :طبق تکلیفی که دارم بنده کاندیدا شدم/وارد شورا شدم/پیش از این مایل نبودم گر نشد حالا شدم/وارد battery شورا….
پاسخ دادن
قربونت….
تیر , در : ق.ظ
تیر , در : ب.ظ
نخودی می گه:
ناهید نوری می گه:
با احترام و افتخار دعوتید به جشن واژه هایم
مدهوش می گه:
رفیعی می گه:
رضوان می گه:
Erika English می گه:
سلام به دوستان صفحه ای از راهنماییهای دوستان را خوندم مفید بود با اینکه فقط یکی دو ترم کلاس رفتم زبانم بدی نیست حداقل تا حد زیادی جوابگوی نیازهای فعلیم برای خوندن متون انگلیسی درسی هست(دانشگاه) حالا من تقریبا یکسال فرصت دارم و با دو تا مسیله رو به رو هستم: -ielts 2-اینکه بتونم تو یه کشور انگیلیسی زبان راحت باشم حداقل برداشت battery خودم اینه که حتی گرفتن نمره مورد قبول دانشگاه مورد نظرم برای ادامه تحصیل برای امتحان ایلتس(نمره ) نمیتونه رفع کننده نیازهای battery من برای زنذگی تو یه کشور انگلیسی زبان باشه. ضمن ایتکه از دوستان درخواست دارم نظرشون رو درباره مسیله بالا مطرح کنن در مورد سوال زیر هم راهنماییم کنین حالا برای ایلتس کلاس زبان مخصوص این امتحان برم بهتره یا کلاس معمولی برم و خودم کتابهایی که دوستان معرفی کردنو بخونم یا اینکه اصلا کلاس ترم !
راز می گه:
FatemehE می گه:
یانلین سانگ و همکارانش در انستیتو علوم پکن نشان داده اند این مقاومت در برابر یخ زدگی به دلیل تماس لایه بسیار نازکی از آب با سطح است که نمی تواند در دماهای زیر صفر هم به سادگی حرارت را از دست بدهد و به همین دلیل با روندی بسیار آرام منجمد خواهد شد.
سلام و درود اولا از اینکه به من فقیر بیچاره ی در راه مانده سرزدید به قدری کیفور شدم که نگو ! دوما منم دستی در طنز دارم البته دور از جان و بلانسبت شما & می خواستی یک نقدی , سیخکی ,حرفی , فحشی , دعایی یا نظری مرقوم می فرمودید که باهاش پز بدم که ما هم بعله … با کله گنده ها و دم کلفتا حشر و نشر داریم ! سوما یکی دوتا یا شایدم صدنفر اشعارتونو battery سرقت کردن و در وبلاگاشون به اسم خودشون گذاشتن که چیزی نیست ! من با چشما خودم دیدم که دوتا از آثار شما در جشنواره ای در … مقام اوردن و خودتم عمرا خبر داشته باشی !!! البته بعد رفتم سراغشون و گفتم از این چندصدهزار تومن جایزه نقدی که هر کدومشون بردن , به نیت شما و برات سلامتی شما و برا اینکه حلال بشه نفری دویستا تک تومانی بندازن تو صندوق صدقات که البته زیر بار نرفتن و گفتن زبانی دعاش می کنیم .
ممنون…شما بزرگوارید و اما در رابطه با سرقت آثارم تا حدودی کم وبیش اطلاع دارم و به برخی سایت ها و وبلاگ ها هم تذکر دادم عده ای عذرخواهی کردند برخی بلافاصله battery تصحیح کردند و ….در رابطه با جشنواره ای که فرمودید هم سه چهار روز قبل اطلاع پیدا کردم که دوستی دو تا از شعرهای بنده را که در جشنواره طنز طهران برگزیده battery شده بود با هم قاطی کرده و مقداری هم از خودش یا شاید شخصی دیگری اضافه کرده و….و دوست دیگری هم یکی از شعرهایی که سال سروده بودم و سال در یکی از کتاب هایم منتشر شده بود را به سرقت برده و در جشنواره مذکور مقام آورده ….! البته به قول دوستی باید خوشحال باشم که کارهای قدیمی حقیر هم کماکان battery مقام کسب می کنند و…اما جالب تر این که در کتاب برگزیده های آثار جشنواره مذکور به نام سارقان عزیز منتشر شده….جناب حکمی عزیز با توجه به رسانه هایی که در اختیار بنده است و آشنایی که با بیشتر سردبیران و مدیران نشریات کشور دارم و حق و حقوقی که در این خصوص دارم…می توانم آبرو که هیچ دودمان سارقان ادبی را بر باد دهم اما این کار را نخواهم کرد حتی دوست ندارم کسی از جمله دبیر محترم جشنواره با آن ها برخورد ی داشته باشد چرا که شاید جوان باشند و بی تجربه گرچه انتظار دارم در چاپ دوم کتاب مذکور تصحیح شود تا شاید درس عبرتی برای دیگران باشد
نوشته های تازه نمی دانم چرا ماجراهای آقای هالو نقیضه مرثیه بی قراری مادربزرگ و مشکل ویچت! در می روم! نکته های کمی ظریف! لازم است انقلاب در عصر ح ج ر! دوستان و همکاران ay69 آخرین سطر گریه آ

No comments:

Post a Comment