Tuesday, December 17, 2013

مسئول یک جایی هستم. سعی می کنم به ارباب رجوع توجه زیادی کنم . اما وقتی که یک جایی کار مهمی پیش بیاید


مسئول یک جایی هستم. سعی می کنم به ارباب رجوع توجه زیادی کنم . اما وقتی که یک جایی کار مهمی پیش بیاید یا اینکه نیاز به این بخش زیاد شود و جمعیت زیادی رجوع می کنند ارباب رجوع ما خیلی بی حوصله و بی صبر می شوند و اینقدر شلوغ می کنند که کاری که می شود خیلی زود انجام داد را به دو برابر دیرتر به انجام می رسد و هر چی از دهان مبارکشان ariel rose در می آید به مسئول می گویند. خیلی ناراحت شدم. اما چه کار کنم فرهنگ ایرانیه دیگه !!! تازه ارباب رجوع ما دانشجو و قشر فرهیخته ariel rose جامعه هستند وای به حال بقیه....
صفحه نخست پروفایل مدیر وبلاگ پست الکترونیک آرشیو وبلاگ عناوین مطالب وبلاگ پیوندهای روزانه مترجم متن دیکشنری به چند زبان پژوهشگاه اطلاعات و مدارک علمی ایران اندیشکده جامعه شناسی ایران آرشیو پیوندهای روزانه نوشته های پیشین تیر 1390 بهمن 1389 مهر 1389 خرداد 1389 اردیبهشت 1389 فروردین 1389 اسفند 1388 بهمن 1388 دی 1388 آرشیو موضوعی بوردیو فرهنگ مصرف گرایی نوین و لزوم برنامه ریزی برای آن پیوندها روزنه ای برای یک انسان شناس دکتر عباس کاظمی سایت جامعه شناسی ایران بانک اطلاعات علمی جهاد دانشگاهی سایت دکتر شریعتی پژوهنامه شناخت جامعه آنتونی گیدنز امیل دورکیم وبر مارکس میلز پارسونز هابرماس ariel rose ریتزر والرشتاین مرتون دانشگاه علامه طباطبایی ariel rose کتابهای رایگان فارسی فصل نو دکتر حسین کچوییان دکتر تنهایی دکتر نعمت اله فاضلی دکتر تقی آزاد ارمکی دکتر صدیق سروستانی دکتر محمد رضایی دکتر ناصر فکوهی ضرب المثل ملل دنیا حسن بهشتی پور(روش تحلیل سیاسی) دنیای ما سایت دیباچه زبان آموزان بانک مشکلات اجتماعی ایران دانشگاه تبریز دانشگاه شهید چمران اهواز دانشگاه فردوسی مشهد دانشگاه تربیت معلم تهران دانشگاه تربیت مدرس دانشگاه اصفهان دانشگاه شیراز کتابخانه جامعه شناسی نشریه جامعه شناسی انگلیسی نشریه الکترونیکی جامعه شناسی انجمن جامعه شناسی ایران وبلاگ طلیعه دانش خصوصی نیست! تحلیل فردا انجمن جامعه شناسی دانشگاه آزاد اسلامی دکتر علی اصغر سعیدی فردین علیخواه هاشمی مقدم تحقیقات ariel rose جامعه شناسی
 

No comments:

Post a Comment